Accés al contingut
Accés al menú de la secció

Curs sobre procediment administratiu comú per a les adm. públiques (20068/2018-1)

Jurídica

Actualització-aprofundiment

Presentació

En aquest curs treballarem quins són els principis sobre els quals s'organitza i funciona una administració pública i quins són els tràmits que ha de seguir per dur a terme la seva actuació, que és el que coneixem com a procediment administratiu comú.

Objectius

- Conèixer el concepte, significat, principis generals i marc normatiu del procediment administratiu.
- Identificar els principis generals de l'activitat administrativa.
- Saber quins ciutadans i com poden intervenir en un procediment administratiu.

Destinataris

Personal tècnic de les àrees jurídiques de les administracions locals.

Programa

1. Àmbit subjectiu de la Llei i persones interessades en el procediment.
2. Activitat administrativa: principis generals.
3. Procediment administratiu i especialitats.

Professorat

Joan Anton Font
Secretari
Ajuntament de Tarragona

Marcel·lí Pons
Secretari
Ajuntament de Vilanova i la Geltru

Víctor Siles
Secretari Ajuntament en excedència
Advocat de la Generalitat

Metodologia

Exposició del docent amb anàlisi d'exemples pràctics i de la participació dels assistents.

Dates i horari

6, 13 i 20 de març, en horari de 10:00 a 14:00 hores.

Lloc

ST de Cultura a les Terres de l'Ebre (Palau Oliver de Boteller)

Sala Gerard Vergés

Places

30

Hores lectives

12 hores

Matrícula

Activitat gratuïta finançada amb fons AFEDAP.

Certificat

A l'alumnat que assisteixi al 80% de les hores lectives i superi les proves que s'estableixin, se li expedirà un certificat d'assistència i aprofitament

Responsable

Laia I. Ferrer Cazalla

Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya