• Comparteix a WhatsApp
  • Envia

Curs sobre procediment administratiu comú de les administracions públiques (20068/2018-1)

Torna

En aquest curs treballarem quins són els principis sobre els quals s'organitza i funciona una administració pública i quins són els tràmits que ha de seguir per dur a terme la seva actuació, que és el que coneixem com a procediment administratiu comú.

- Conèixer el concepte, significat, principis generals i marc normatiu del procediment administratiu.
- Identificar els principis generals de l'activitat administrativa.
- Saber quins ciutadans i com poden intervenir en un procediment administratiu.

Personal tècnic de les àrees jurídiques de les administracions locals.

1. Àmbit subjectiu de la Llei i persones interessades en el procediment.
2. Activitat administrativa: principis generals.
3. Procediment administratiu i especialitats.

Joan Anton Font
Secretari
Ajuntament de Tarragona

Marcel·lí Pons
Secretari
Ajuntament de Vilanova i la Geltru

Víctor Siles
Secretari Ajuntament en excedència
Advocat de la Generalitat

Exposició del docent amb anàlisi d'exemples pràctics i de la participació dels assistents.

6, 13 i 20 de març, en horari de 10:00 a 14:00 hores.

ST de Cultura a les Terres de l'Ebre (Palau Oliver de Boteller)

Sala Gerard Vergés

30

12 hores

Activitat gratuïta finançada amb fons AFEDAP.

A l'alumnat que assisteixi al 80% de les hores lectives i superi les proves que s'estableixin, se li expedirà un certificat d'assistència i aprofitament

Laia I. Ferrer Cazalla